poniedziałek, 28 września 2015

Świętujemy rok!

   I oto nadszedł ten dzień...
Dokładnie rok temu, 27 września 2014 roku  nasz blog zaczął swoją działalność. Wam też jest trudno w to uwierzyć? Zdumiewająco szybko to minęło. Pamiętam jak rok temu pięć dziewczyn stało sobie na przerwie w szkole i dyskutowało o znanym nam dobrze dramione. Myśl o założeniu bloga była tak spontaniczna i nierealna, że zaryzykowałyśmy i podjęłyśmy się tego zadania. Jakie były tego efekty? Sami widzicie. Blog ma już rok, może nie cieszy się super, ekstra popularnością, ale funkcjonuje i zapewniam Was ma się dobrze. Podczas tych wszystkich miesięcy naprawdę wiele się zmieniło. Z naszej piątki zostałyśmy tylko we dwie, postanowiłyśmy ''zatrudnić'' betę (wybacz Kasiu za to określenie), na blogu pojawił się konkurs, były odejścia i powroty (tak Veritaserum o Tobie mowa), długa przerwa w pisaniu i wreszcie nowy wygląd bloga. Ale co by to było bez Was? No właśnie... Wszystko co robimy, tworzymy i piszemy, robimy z myślą o Was- naszych czytelnikach. Dlatego chciałybyśmy podziękować za ten wspólny rok, za te 36 tysięcy 142 wyświetlenia, ok. 190 komentarzy, wsparcie, rady i motywację do dalszej pracy. W szczególności chciałybyśmy wyróżnić:

- Ginevrę- Księżniczkę Slytherinu,
- Lupus-Lumos,
- Venetię Noks ,
- Annie.M,
- Aranei.C,
- Qeiko

Niektóre z Was były z nami od samego początku, zawzięcie komentowałyście i z cierpliwością czekałyście na następne miniaturki, wspierałyście nas i nareszcie pomagałyście.
Dziękujemy za ten wspólny rok i mamy nadzieję, że nie będzie on ostatnim!!! <3

~Veritaserum
~Kasia
~Silencio







3 komentarze:

  1. Gratuluję aż roku na blogspocie :)
    Piszecie cudowne miniaturki ;) Jestem wielką, wielką, wielką Potterhead ale nigdy nie publikuję swoich prac o Potterze, a jestem przeogromną fanką Dramione ♥ To chyba mój ulubiony parring :D
    Mam nadzieję, że za rok pojawi się tu podobny post! ;)
    Cudowny blog, a ja całym sercem jestem w Gwardii Malfoy'a <3 :) Słabość do tych złych mam w genach XD
    itisnotourloveaiff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla Was :) 1 roczek na blogspocie :) super :) a co u Was taka cisza nastała :) kiedy wrzucicie coś nowego :) ? Veritaserum nie wiem jakie otrzymałaś negatywne komentarze, ale nie poddawaj się piszesz GENIALNIE i strasznie mnie wciągnęło Twoje nowe opowiadanie " Wszystkie odcienie Draco" mam ogromna nadzieję, że będziesz je kontynuowała i to już niebawem :) pozdrawiam dziewczyny i zapraszam do siebie :) http://liveforeverinyourheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Jestem w trakcie pisania czegoś większego i chce, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

      Całuski Verita :)

      Usuń