sobota, 27 września 2014

Na wstępie

  Hej, to jest kolejny blog o tematyce Dramione, w ktorym bedziemy zamieszczać przeważnie miniaturki Dramione, ale prawdopodobne jest, że znajdzie się tu jakies dłuższe, kilkunasto rozdziałowe opowiadanie. Bloga bedziemy pisać w 5 osób.
  Ja jestem Morsmorde i wszytsko co powinniście o mnie wiedzieć to to, że kocham Dracona, Belle i bliźniaków, nienawidzę Rona i nie przepadam za Harrym, oraz to, że- jak sie można domyślić- kocham parring Dramione. Kiedyś chialam napisać dłuższe opowiadanie, nawet napisałam cały pierwszy rozdział, ale porzuciłam to opowiadanie, gdyż jak sie okazało, nie jestem zbyt dobra w ciągnięciu dłużej jednego wątku. Dlatego jestem tu aby w miarę  systematycznie wstawiać wam rożne miniaturki mojego autorstwa. A tak z życia nieblogowego, to bardzo lubię czytać książki oraz robić zdjęcia.
  Cześć, jestem Amortencja. Rownież będę przeważnie wstawiać miniaturki. Ulubione postacie to Draco i Bellatrix. Nienawidze Lucjusza, Umbridge i Rona, wiec możecie sie spodziewać, że często będę robić z niego świnie. Tak jak osóbka powyżej najbardziej kocham parring Dramione, ale bardzo lubie również Blaise i Ginny. Uwielbiam czytać książki i tańczyć.
  Część wszystkim jestem Ola i będę podpisywała się jako Silencio. Tak jak Amortencja i Morsmorde będę pisała Dramione. Od dziecka jestem fanką Harrego. Moje ulubione postacie to Luna, Hermiona i Draco. Nie przepadam za Ronem i Lawender. Tak jak Amortencja kocham tańczyć i czytać książki młodzieżowe i fantastyczne.
  Jestem Laura i będę podpisywała się jako Veritaserum. Będę pisała Dramione i dla odmiany Lucmione. Lubię Hermione, Draco, Lucjusza i Narcyzę. Kocham konie, muzykę, książki, Pattisona, a w szczególności, pianino i Simsy. Jazda konna liczy się dla mnie najbardziej
  Hej, jestem Ola i będę podpisywała się jako ''Czekoladowa żaba''. Tak jak reszta z dziewczyn będę pisała Dramione. Moje ulubione postacie to Draco, Hermiona i Severus. Nie lubię Rona i nie zbyt przepadam za Harrym. Lubię grać w siatkówkę i biegać. :)
  Wszystkie mamy po 14 lat i chodzimy do jednej szkoły. Połączyła nas miłość do Harrego Pottera oraz niezwykle fantazyjna wyobraźnia. Mamy nadzieje, że spodoba wam sie nasz blog i będziecie wytrwale czekać na nowe posty :)

6 komentarzy:

  1. Fajny początek ;) Im więcej tym lepiej xd

    Zapraszam na facebooka -> Jaram się Harrym Potterem *_*
    ~Ginny

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przechodzę dalej do czytania bo mnie zachęciłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie :) Miło będzie jak nam skomentujesz co o nich sądzisz :)

      Usuń
  3. Super blog. Zapraszam do mnie http://milosc-nie-umiera-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Laurka.... Jak miło,że piszesz opowiadania... Wiedz,że cię obserwuję.../Alexa Riddle

    OdpowiedzUsuń