poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Dwa słowa od Verity

Na samym początku chciałam przeprosić...za to, że usunęłam wszystkie (bądź co bądź negatywne) komentarze, zrobiłam to pod wpływem impulsu. Zareagowałam zbyt gwałtownie.
W ramach odpowiedzi do komentarzy chciałam tylko powiedzieć, że miałam wiele pomysłów na 20 rozdziałów.
A teraz najtrudniejsza część...
Na chwilę obecną zawieszam swoją działalność na blogu, ale spokojnie moja przyjaciółka Silencio nadal z wami będzie.
Chciałabym doprowadzić opowiadanie do końca, ale jak na razie na myśl o pisaniu mam ochotę się rozpłakać.
Niestety jestem osobą bardzo wrażliwą i w obecnym momencie nic co napiszę nie wydaje mi się wystarczająco dobre.
Wiem, że każdy potrzebuje negatywnych komentarzy ale ...
Nawet nie wiem co napisać.
Tyle myśli kłębi mi się w głowie. Nie potrafię ich opanować.

Wrócę...
Za tydzień...
Miesiąc...
Rok?

Przy okazji chciałam Ci podziękować Olu (Silencio) zawsze jesteś ze mną, niezależnie od tego jaka jestem. A wiem, że jestem okropna. Jesteś najwspanialszą osobą jaką spotkałam. Zawsze wyciągasz mnie z kłopotów, podnosisz na duchu i znosisz moje humory. Nie wiem cobym bez Ciebie zrobiła. Kocham Cię, dziękuje, że jesteś ze mną mimo wszystko.

Wasza Veritaserum
Żegnajcie ( na razie ) :(

4 komentarze:

  1. Trzymaj się Veritaserum! Mimo że nie komentuję to czytam wasze wszystkie miniaturki/opowiadania. Rozumiem Cię, negatywne komentarze tak jakby "zabijają" wenę i wszelkie pomysły giną. Jednak bez względu na wszystko będę na Ciebie czkać choćby i osiem lat :)

    Jeszcze raz trzymaj Się i Wierzę w Ciebie :).
    Pozdrawiam SectumSempra

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku... Dosyć impulsywna reakcja jak na parę negatywnych komentarzy pod pierwszym dłuższym opowiadaniem... Niestety są różni ludzie i różne reakcje. Ja bym się na Twoim miejscu nie poddawała.

    A jak na razie, życzę szybkiego powrotu
    ~G

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, że zaakceptowaliście moją decyzję. Potrzebuję oddechu. Mimo, że kocham to robić to potrzebuję przerwy. Chcę wrócić i zrobię to. Pozdrawiam Veritaserum

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się! Będę czekała, nie poddawaj się :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń